Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

'Εγκλημα και Τιμωρία,η ζωή μετά την εξορία


Ώρα 12:00 ακριβώς!!Ο Ρασκόλνικωφ βρίσκεται στο ταπεινό δωμάτιο που του έχει παραχωρήσει η αδελφή του η Ντούνια Ρομάνοβα παντρεμένη πια με το φίλο του Ραζμούχιν!!Ο Ρασκόλνικωφ,εγώ δηλαδή για να συννενούμαστε,έχω ένα χρόνο που έχω γυρίσει από τη Σιβηρία.Πολύ κρύο ρε παιδιά εκεί πωωω!!Ίδρωνα και έπεφταν παγάκια κάτω,αν και με τέτοια υγρασία πια στην Αγία Πετρούπολη δε θα χα κανένα πρόβλημα για μερικά παγάκια!Για να μην πολυλογώ όπως ξέρετε καλά ο Ανακριτής Πορφύρης με στρίμωξε πολύ κια αναγκάστηκα να ομολογήσω!!!Εντάξει λάθος μου μπορούσα να ξεφύγω αλλά αι τύψεις της συνειδήσεως μου!!Ξέφυγα πάλι!!Πφφφ!!Που λέτε κλεισμένος στο δωμάτιο αυτό,έτρωγα μια φορά τη μέρα το φαγητό που μου έφερνε η Ντούνια μου!!Μιλούσαμε λίγο και μετά με άφηνε εμένα στα σχέδια μου και εκείνη έτρεψε μην της καεί το φαί και να κοιτάξει και τα ανιψάκια μου γιατί κάνανε τρία παιδάκια να τους ζήσουν!!Που λέτε σχεδίαζα τα πάντα στον υπέροχο φορητό μου υπολογιστή,σχέδια για έναν νέο φόνο,ενός γέρου καταχραστή του Δημοσίου,και αυτή τη φορά δεν θα άφηνα στοιχεία και κυρίως δε θα επέτρεπα σε κανέναν Πορφύρη να με κλείσει μέσα!!Όντας γνωστός γατζετάκιας και μούτρο της τεχνολογίας αποφάσισα να διορθώσω τα προβλήματα του Υπολογιστή με μια επανεκκίνηση,αλλά κάποιος με στοίχιωσε,γρια τοκογλύφα ακόμα και αφού σου έχω ανοίξει τα μυαλά στα δύο δεν με αφήνεις στην ησυχία μου,και το σύστημα έπεσε.Πλήρη απουσία ελέγχου!!Αποφάσισα να μην παιδεύομαι και σαν καλός φονιάς να πέσω να κοιμηθώ και να τον αφήσω στον γαμπρό μου που ήταν κανονικός τεχνικός,διότι εντωμεταξύ το μεταφραστιλίκι και οι εκδόσεις δεν πήγαιναν και τόσο καλά και έκανε και δεύτερη δουλειά ως τεχνικός υπολογιστών.Ο υπολογιστής λοιπόν κλείνει τσάτρα πάτρα και το παιδί μας και πρωταγωνιστής μας κάνει νάνι στο νάνι του.Μίση ώρα αργότερα όμως ακούγεται στο δίπατο σπίτι της Ντούνιας Ρομάνοβα και του άντρα της μια υπόκωφη αρχικά κραυγή,λίγο μετά μία έκρηξη και αργότερα ένα σωρό μπινελίκια που ο χώρος δεν είναι κατάλληλος για να ειπωθούν.Ο αγαπημένος σας πρωταγωνιστής θυμήθηκε πως όλα του τα σχέδια ήταν μέσα,οι διαδρομές του γέρου τα πάντα!!Όλα είχαν χαθεί!!! Η Ντούνια βέβαια τρομαγμένη μην έπαθα κάτι ήρθε με την νυχτικιά της στο δωμάτιο μου ακολουθούμενη από το φίλο και γαμπρούλη μου τον Ραζμούχιν,ο οποίος αντί να κάτσει να με καθησυχάσει ότι μπορώ να ξαναβρω τα σχέδια μου καθόταν και χούφτωνε την Ντούνια έτσι λιγωμένος που ταν!!Δεν το κατηγορώ τον άνθρωπο μιας και η Ντούνια είναι από τις ωραίοτερες γυναίκες της Πετρούπολης!!Τεεεέλοσπαντων που λέτε με ρωτάει η Ντούνια τρομαγμένη "Ρασκόλνικωφ τι έπαθες;;;Πάλι εφιάλτες είδες;;;Να φωνάξω τον γιατρό;;;;" και ο Ρασκόλνικωφ της απαντά "ΤΑ ΑΡΧΕΙΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!Ο ΦΟΝΟΟΟΟΟΟΣ ΜΟΥΥΥΥΥΥ!!!"!!"Καλά πας καλά ρεεε!!Τόσα χρόνια Σιβηρία δεν κατάλαβες ότι για να αλλάξεις τον κόσμο δεν χρειάζεται να κάνεις φόνο;;;Ή φτιάξε κόμμα ή πήγαινε στο Βενιζέλο τώρα που το ΠΑΣΟΚ είναι μικρό κόμμα και παίρνει απογοητευμένους από τα δύο μεγάλα κόμματα!!Αιντε!!Μας ξύπνησες τέτοια ώρα για τις ηλιθιότητες σου!!" του λέει εμφανώς καταβεβλεμένη ενώ συγχρόνως ακούστηκε το κλάμα του ανιψιού μου "ορίστε μου ξύπνησες το Φιοντόρ τώρα!!Άντε να τον ξανακοιμήσω!!Ραζμούχιν σε παρακαλώ φτιαχτου τον γιατί βλέπω τον υπολογιστή του στα σκουπίδια!!!"!!Παιδιά ποιος δεν είδε εκείνο το βράδυ την Ντούνια και δεν την φοβήθηκε!!Παπαπα!!Όταν θέλει αυτή η γλυκιά κοπέλα βγάζει παντόφλα και με κυνηγά!!Το φιλαράκι μου κάθεται και βλέπει τι γίνεται και μου λέει συγχρόνως "Ρε Ρασκόλνικωφ,ρε Τσακάλι της Σιβηρίας γιατί μου την ξύπνησες την Ντούνια;;;;;Εκεί που είχα κάνει κατάσταση για να το γλεντήσουμε μου την τάραξες!!Τώρα με τα νεύρα που έχει μετά από μια βδομάδα!!"!!Λέω εγώ λοιπόν,ως γνωστός ρεαλιστής και ευγενικός άνθρωπος "Ρε μαλάκα επειδή εσύ θέλεις να μου σκαρώσεις και άλλα ανίψια δεν θα μπορώ να θρηνήσω τον φόνο που δε θα κάνω;;;;;;;;;" και μου απαντά εκείνος "Δε σε παρεξηγώ γιατί έχασες το τηλ της Σόνιας στη Σιβηρία και έχετε χαθεί τελείως και είσαι μέσα στα νεύρα αλλά χαλάαααρωσε λίγο δε χρειάζεται να ξεσπάς στο μηχάνημα και στο γέρο!!Αν θες τόσο να δεις αίμα γίνε χασάπης!!Και καλά λεφτά και αίμα μέχρι αηδίας!!"!!!"Δε θέλω να γίνω χασάπης ρε,είναι πολύ καθημερινό!!Εγώ είμαι γεννημένος για να αλλάξω τον κόσμο σκοτώνοντας τους άδικους!!" και με λέει το παιδί "ρε πρέπει να σου φέρω πάλι τον Ανακριτή Πορφύρη να να σου πει δυό λόγια γιατί αυτή τη φορά σε βλέπω στο ικρίωμα με μια γραβάτα δώρο από τον Τσάρο μας!!Αααχ πρέπει να σου βρω την Σόνια να σε ηρεμήσει λίγο γιατί τέτοιος ανάποδος και τέτοιο θηρίο που σαι μόνο αυτή σε καταφέρνει!!"!!Μετά από τέτοια χτυπήματα όπως καταλαβαίνετε εγώ είχα ρουφήξει το αυγό μου και είχα πάει στη γωνιά μου σαν δαρμένο γατί!!Ο Ραζμουχιν μου λέει σε μια φάση "Φίλε θα το κοιτάξω αύριο πάω στη γυναίκα μου τώρα να την ηρεμήσω"!!Εγώ σαν καλό παιδάκι που είμαι έχοντας νεύρα για τα αρχεία που χα χάσει γυρίζω και του λέω "Α πηδήξου με την Ντούνια και άσε μας ήσυχους άχρηστε που ούτε έναν υπολογιστή δεν μπορείς να φτιάξεις!!" και εκείνος επειδή μόλις άκουσε ότι τον είπα άχρηστο στη δουλειά του τα πήρε στην κράνα και μου δείχνει κωλοδάχτυλο και του λέω εγώ "Βάλτο εκεί που ξέρεις!!"!!!

Εμφανέστατα νευριασμένος,και μην έχοντας τη Σόνια να της πάω σαν μιρλιάρικο γατί να της κλαφτώ,άρχισα να παίρνω κάτι πέτρες από τη γλάστρα και να της πετάω από το παράθυρο για να μου φύγουν τα νεύρα!!Ξαφνικά ακούγεται ένα ωχ μάνα μου!!Κάποιον είχα πετύχει στο κεφάλι!!!Περιμένω ένα τέταρτο και βγάζω το πανέμορφο χλωμό μου κεφάλι έξω και τι βλέπω;;;Τον γέρο καταχραστή με αίματα στο κεφάλι και την Σόνια να του δίνει τις πρώτες βοήθειες!!Δηλαδή η ρημάδα μου η τύχη!!
Θα σας πω στην επόμενη ανάρτηση τι έγινε!!Εεεμ τι τώρα που το βρήκα θα το αφήσω!!:Ρ

Αυτό λοιπόν ήταν το πρώτο μέρος του 
"Έγκλημα και Τιμωρία,η ζωή μετά την εξορία!!"

ΥΓ:Αθηνά η ανάρτηση που σου είχα υποσχεθεί κάποτε για τη συνέχεια!!Αν τηνς διαβάσεις στείλε το σύνδεσμο!!:) 

54 σχόλια:

  1. Καλά το έχεις κάψει τελείως, αλλά εμένα με συμφέρει γιατί μόλις πέρασα μια πολύ ωραία ώρα, το διάβαζα και το ξανά διάβαζα!
    Απαιτώ να βγει και σε βιβλίο!

    Υ.Γ Είσαι τόσο τυχερός στη ζωή σου όσο και στο 'Εγκλημα και Τιμωρία,η ζωή μετά την εξορία γιατί αν ναι πρέπει να σε εκμεταλλευτούμε χιχιχιιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ!!Η ζεστη φταίει που με έχει κάψει!!Να σου πω όμως ότι ο υπολογιστής μου αλήθεια χάλασε!!ΧΑΧΑΧΑ!!
      Τόσο σου άρεσε;;;;;;

      Ε θα το βγάλω κάποια στιγμή!!:Ρ:Ρ:Ρ

      ΥΓ:Ε τι να σου πω οι άλλοι από το πρωί μέχρι το βράδυ με βρίζουν για το πόσο κωλόφαρδος είμαι αν κια εγώ πιστεύω ότι δεν ισχύουν κάτι τέτοια αν και αν σκεφθώ την χτεσινή εξέταση πρέπει να αναζητήσω το ενδεχόμενο να είμαι λιγουλάκι τυχερός!!:Ρ
      Αν πληρώσεις θα το εκμετταλευτείς!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  2. Ο_ο νομιζω πως αλλοιθώρησαν τα μάτια μου...
    την άλλη φορά πιο μεγάλο! ΜΠΟΡΕΙΣ!

    Σιγά τα αίματα ωρε... :P (τι 'ν τουτα...)
    {πολύ φοβούμαι ότι έχεις δολοφονικές τάσεις}

    και κάτι τελευταίο αμα σου πω οτι δεν καταλαβα τπτ θα με πιστεψεις...

    α..., και κατι ακομη πιο τελευταιο... Να σέβεσαι το θειο/ξαδερφο σου, ότι σου είναι τελως παντων!

    [Αυτα σκεφτηκε η νεμεσις και την επιασε λιγουρα ήρθε η ωρα να σφαξει κανα μόσχο σιτευτό να φαει :P :P :P]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με προακαλειιιις γιατί θα κακοπεράσουν τα ματάκια σου!!:ΡΡ:Ρ:Ρ

      Έχω σφάξει μια γρια τοκογλυφα και την αδερφη της!!:ρ:ρ

      Ε πρέπει να διαβάσεις το βιβλιο Έγκλημα και τιμωρια για να καταλάβεις!!::Ρ:Ρ:Ρ

      Ρε δε φτάνει που τον άφησα να παντρευτεί την Ντούνια,αν και παντρευτηκαν όταν με είχαν εξορία,δε μυ φτιάχνει τον υπολογιστή!!Μαα μου σπασε τα νεύρα!!!:Ρ:Ρ

      (Αυτά απάντησε ο Ρασκόλνικωφ και τον έπιασε ψωμολύσσα και περιμένει να έρθει το φαί στο πιάτο του!!:Ρ:Ρ:Ρ)

      Διαγραφή
    2. Σε προκαλωωωω!!! >_< :P

      Ts ts ts ανθρωπος να σου πετυχει!

      Τι να σου κανω ανθρωπε μου... αν το εχεις δάνεισε το μου!

      Κακώς! Να τα συγκρατείς να νευράκια σου! Εκτός αμα θελεις η νεμεσουλα να σου χορηγησει VALERIAN 83mg ή Lexotanil... οτι ζητα η ψυχουλα σου! :P :P

      (Den πιστευω να περιμενεις να φας απ το δικο μου το φαγί! Τσιφούτι! :P)

      Y.Γ. Μιλάμε είσαι πολύ συνεπής! ότι λες το κάνεις...! ;}

      Διαγραφή
    3. Ααααχ θα διαμαρτυρηθούν οοολοι το βλέπωωωω!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Ναι καλός πάνω από όλα!!

      Πήγαινε σε μια βιβλιοθηκη δεν το διαθέτω αυτή τη στιγμή!!!:)

      Δε θέλω τη Βαλεριάνα σου!!Μόνο η Σόνια με ηρεμεί εμένα!!:Ρ:Ρ

      (Έ όχι και από το δικό σου!!Τσ τσ τσ!!Εγωίστρια!!:Ρ

      ΥΓ:Για ποιο λες;;

      Διαγραφή
    4. Η Σόνια σου εε...Δεν πειράζει, όταν θα σε απογοητευσει και η "Σονια" μην μου κλαφτεις μετα και θελεις και κανα αντικαταθλιπτικο...
      Δως της χαιρετισματα κι απο μενα!

      (Δεν ειμαι εγωιστρια! Ειμαι πολυ καλος και απλοχερος ανθρωπος! Ενας ανθρωπος με φιλοτιμο! Αλλα βεβαια, τι θα ελεγες εσυ... που το στοματακι σου ολο κακιουλες ειναι..!)

      Υ.Γ Για τι γνωμη σου στο θεμα του τελευταιου mail!

      Διαγραφή
    5. Δε θα με απογοητεύσει!!:Ρ:Ρ Δε παιρνω αντικαταθλιπτικα,σνιφάρω ανθρώπους!!!:Ρ:Ρ

      ΟΚ!!Δε θα ξεχάσω!!:Ρ

      (Καλά ναι ότι πεις!!Κακιουλες!!Πφφ!!Ρεαλιστικές παρατηρήσεις τις ονομάζω!!:Ρ)

      Διαγραφή
    6. Έτσι, να μην ξεχάσεις!

      Ο καθένας μπορεί να έχει τις φαντασιώσεις και τις ψευδαισθήσεις του! Είσαι ελεύθερος λοιπόν και συ να λες τις "ρεαλιστικές παρατηρήσεις" σου!

      Εγω απλά έμαθα να ονομάζω τα σύκα σύκα και τη σκάφη, σκάφη!

      Διαγραφή
    7. Δε ξεχνώ!:)

      Πράγματι για αυτό είσαι ελεύθερη να μη θεωρείς κακίες τις ρεαλιστικές παρατηρήσεις μου!!:)

      Μόνο που σου αντί για σύκα έβαλες περτικάλια και ονομάζεις τα περτικάλια σύκα και τα σύκα περτικάλια!!:):):)

      Διαγραφή
    8. Της τα εδωσες τλκ?!

      Μια χαρά τα λέω εγώ. Εσύ τα έχεις μπερδέψει! ( έχεις τους λόγους σου φαίνεται! ;) )

      Διαγραφή
    9. Ποια σε ποιον;;;;;

      Δεν έχω μπερδέψει τίποτα!!!Τι λόγους;;;;;Α θα με τρελάεις εσύ!!:Ρ

      Διαγραφή
  3. τι τυχερός που εχεις τεχνικο μεσα στο σπίτι,για να μην πω για την αδερφή Ντούνια!!!
    εγω το πρωί σχολίασα σε ενα τραγουδάκι σου,στον υπνο μου το ειδα;;ειδα και μια αναρτηση με Σεφερη;που ειναι τώρα...ειμαι ολημερίς στη θαλασσα και δεν προλαβαίνω να ερχομαι και απο δω...εγιναν αλλαγες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε,άσε πολύ τυχερός!!!
      Η Ντούνια με κυνηγάει με την παντόφλα όταν κάνω κάτι τέτοιες βλακείες!!:Ρ:Ρ

      Ρε το είδα και απαντησα αλλά αυτές είναι αναρτήσεις του Νοεμβρίου!!Πως στο καλό πήγες εκεί;;;;;;;

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχα ουτε ξερω..........απαντησες κιολας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πάντα ταχιστος!!!:):):)

      Νοεμβρίου είναι!!Τσ τσ τσ!!Στις χειμωνιάτικες πήγες και έπεσες;;;Παπαπαπα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Διαγραφή
  5. απο τη βιασυνη μου να σε διαβασω και σχολιασω γιατι με επέπληξε ο συζυγος που δεν ερχόμουν ,νομιζε οτι το εκανα επειδη διαπληκτιστήκαμε ολίγον,χαχαχα...αλλά δεν μπορω να καθομαι στον υπολογιστή ,λογω ζεστης και κουρασης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Πες και στον άντρα σου να περνά από εδώ για να υπάρχει και ένας ανήρ που θα κάνει ορθές παρατηρήσεις!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Δε σε κακολογώ!!Πες το να περνά εκείνος!!:)

      Διαγραφή
  6. χλωμέ με το όμορφο προσωπάκι!την επόμενη φορά..να γράψεις ένα λιγάκι μεγαλύτερο!..σα δεν ντρέπεσαι!αλλά μη σου πω πως αφού έχεις τέτοιες δολοφονικές τάσεις!το κάνεις επίτηδες..για να αφήσουμε τη τελευταία ανάσα μας στη σελίδα σου............
    ουστ!!!!:P
    δεν θα πεθάνω μέσα στην ελευθεροκονίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ!!Ε εντάξει δεν ανέφερα το όμορφο εγώ αλλά τεεεεεεεεεεελοσπαντων!!:Ρ:Ρ
      Ε ναι εννοείται αφού με προκάλεσαν!!:Ρ

      Να πεις και μην ανησυχείς δολοφονώ μόνο γέρους!!:Ρ:Ρ:Ρ
      ΧΑΧΑΧΑ!!Ε δε νομίζω!!:Ρ

      Μα ποιος σου είπε ότι θα πεθάνεις εδώ;;Για να έρθει κατευθειαν ο Πορφύρης εκεί;;;Πας καλά;;:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. εγώ ποτέ δεν είχα κάνει δήλωση πως ήμουν εντάξει!:P

      Διαγραφή
    3. δεν κάνω γενικά δηλώσεις..Το εγώ είναι ένας άλλος!!σιωπή!

      Διαγραφή
  7. Μα τι ανυπερβλητο βιβλίο , η ιστορία αυτή με σημάδεψε απο παλιά και μόνο που την ανέφερες φχαριστώ! είσαι μεγάλος Ρασκό ! χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα με έχει σημαδέψει και θέλω να το ξαναδιαβάσω μετά από χρόνια για να δω αν θα δω καλύτερα διάφορα στοιχεία του!!:)

      Με κάνεις και κοκκινίζω!!:Ρ

      Χαιρετώ και εγώ!:)

      Διαγραφή
  8. Άρε καημένο πάει το χεις χάσει. Τα έχεις μπλεξει όλα έτσι;
    κακομοίρη... Ακουσα για 36 βαθμους στην κερκυρα αλλα δεν περιμενα τετοια αμεση επιδραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τα χω μπλέξει;;;;;

      Βάλε ότι δε έχω ανέμιστηα,αιρ κοντισιον και άλλες ανέσεις και θα με καπίτο!!:Ρ:Ρ

      Μπα δεν είναι η ζέστη!!:Ρ:Ρ
      Ο υπολογιστής είχε χαλάσει έτσι και αλλιώς!!Και επιπλέον όπως είπε και ένα παιδί μαλακίες λέω όλο το χρόνο άρα;;ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ για τη συνέχεια!!! Περιμένω και την επόμενη!

    Καλά, έχω πεθάνει στα γέλια! Μπράβο Ρας! Είναι καταπληκτικό το πως δένεις τον υπολογιστή με την γριά τοκογλύφα και την Ντούνια και τον Βενιζέλο και τον Πορφύρη!!!

    Ένα πράγμα μόνο δεν κατάλαβα. Ποιον σύνδεσμο να στείλω και που να τον στείλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα,τίποτα!!!:Ρ:Ρ:Ρ

      ΧΑΧΑΧΑ!Χαίρομαι που γελάτε όλοι σας!!:):)

      Πώς τα δένω;;;;;

      Ε είχες πει ότι θα το διαβάσεις στο ραδιο και αν το διαβάσεις θέλω να το ακούσω!!:):):)

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά μέχρι να το γράψεις άλλαξαν πολλά. Μεσολάβησαν δυο εκλογικές αναμετρήσεις, μια υπηρεσιακή κυβέρνηση, μια κυβέρνηση εθνικής ευθύνης, ήλθε πάλι η δεξιά στο προσκήνιο, τη Δευτέρα έρχεται πάλι η τρόικα και έχουμε και καύσωνα. Οπότε λίγο δύσκολο να το διαβάσω στον αέρα σε μια πολιτικοενημερωτική εκπομπή. Αλλά το σίγουρο είναι ότι θα ενημερώσω τους ακροατές για την ύπαρξη του βλογ σου και γι' αυτό το αριστούργημα!
      Αλλά και να το διάβαζα δεν νομίζω ότι θα μπορούσες να το ακούσεις στις 10 το πρωί! Υποθέτω ότι έχεις άλλα πράγματα να κάνεις εκείνη την ώρα!
      Πάντως αν καμιά φορά θελήσεις να ακούσεις είναι πολύ εύκολο. Στο βλογ μου-στο πλάι-έχω ένα γαλάζιο λογότυπο που λέει Ανατολικός 95,8. Κάνεις κλικ εκεί επάνω και ακούς τον σταθμό. Εμένα 10-12 πρωί κάθε μέρα εκτός Σκ.
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
    3. Εν τω μεταξύ ξέχασα να σου πω πριν ότι θέλω να σε ρωτήσω κάτι, αλλά δεν βρίσκω κάποιο μέηλ σου. Το δικό μου μέηλ είναι oladepalabras@ymail.com το δικό σου δεν το βρίσκω πουθενά στο βλογ σου. Αν γίνεται να επικοινωνήσουμε μέχρι αύριο το απόγευμα θα το εκτιμούσα πολύ. Είναι κάτι που δεν θα ήθελα να το κοινοποιήσω εδώ στα σχόλια. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    4. Ε εντάξεειιιιιι μωρεεεεε!!!Θα βρεις μια άκρη εσύ!!Το διάβασμα θα σε πάρει γύρω στα 10 λεπτά κάπου θα το στριμώξεις!!:)

      Βασικά τώρα έχω άπλετο χρόνο ελευθερο και αν μου λεγες ότι θα το διαβάζες αύριο θα σηκωνουμουν να το ακούσω!!:):)

      Καλημερα!!

      Θα ακούσω κάποια στιγμη!!:)

      ΟΚ!!Θα φροντίσω να στειλω!!:)

      Διαγραφή
  10. Μα μα μα.. δεν τη σκότωσες την τοκογλύφα και την αδερφή της επειδή είσαι μικρόψυχος δολοφόνος.. γι' αυτό και σε πιάσανε οι τύψεις, αρρώστησες και προδόθηκες μόνος σου.. Τσ τσ τσ.. σε χάλασαν τόσα χρόνια στις φυλακές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εννοείται ότι δε τη σκότωσα επειδή είμαι μικρόψυχος φονιάς!!:Ρ:Ρ
      Άστα να πανε!!Αρρωσταίνεις εκει που δε το περιμένεις!!:(

      Φυλακές,εξορίες άστα βράστα!!:(

      Διαγραφή
  11. Κι ενώ έλεγα ν' αρχίσω το "Έγκλημα και τιμωρία" πάραυτα,είδα γι' ακόμα μια φορά πόσο σ' έχει επηρεάσει και τρόμαξα.

    Όταν χάλασε το pc σου,μιλούσες μαζί μου.Δεν πιστεύω να είμαι εγώ η γριά τοκογλύφα,γιατί αρκετά άκουσα για τη γκαντεμιά μου!Έτσι κι ακούσω κι αυτό...

    Επίσης,τι παρατήρησαν οι μεγάλοι και σκούροι καστανοί οφθαλμοί μου;Προς το τέλος παρατήρησαν βρισίδι.Ας κρατήσουμε ένα επίπεδο θα πω.

    Πλάκα είχε όμως,το διασκέδασα.Άντε,αναμένουμε τη συνέχεια.

    Υ.Γ.:Είχα κι άλλα σχόλια να κάνω,αλλά τα ξέχασα. -.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Μα γιατίς καλε;;;;

      Μπαααα δεν ήτο η αφεντιά σου!!Δε ξέρω επακριβώς ποίο άτομο ήτο!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Οι μεγάλοι και σκούροι οφθαλμοί σου καλά παρατήρησαν και πρέπει να ενημερώσουν το κεντρικό σύστημα ότι δε λογοκρίνουμε ούτε καν το βρισίδι!!:Ρ:Ρ

      Χαίρομαι που το διασκεδασες!!:)

      ΥΓ:Ξανδιάβασε το και θα τα θυμηθείς!!:)

      Διαγραφή
    2. Oh,come on...Που δεν ξέρεις κιόλας.

      Πάλι καλά Τζίζαααας!

      Μα δεν επρόκειτο περί λογοκρισίας.

      Υ.Γ.:Ρε γαμώτο,δεν τα θυμάμαι!Είμαι και πονεμένη ψυχή και σώμα. :( Αν θυμηθώ θα ενημερωθείς όμως,don't worry.

      Διαγραφή
    3. Ε αφού δεν ξέρω!!!

      Γιατί προφέρεις το όνομα του Κυρίου επί ματαίω;;;

      Αλλά για τι;;:Ρ

      ΥΓ:Γρήγορα να θυμηθεις!!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Γιατί με αφορμή το βιβλίο έγραψες καμένο-αστείο κείμενο. :p

      Γιατί χάρηκα που δεν ήμουν η γριά.Διότι εμείς είμεθα νιές!

      Μια παρατήρηση έκαναν οι σκούροι οφθαλμοί μου.

      Υ.Γ.:Τάχιστα.

      Διαγραφή
    5. Ε τότε δεν έχω κάτι να πω!!:Ρ

      Είσθε ασπρουλιάρες νιες και γεράσατε!!:Ρ

      Οι σκούροι οφθαλμοί σας να προσέχουν μη σκουρύνουν και άλλΟ!!:Ρ

      ΥΓ:Αιντε μπράβο!!:Ρ

      Διαγραφή
    6. Άλλοι είναι ασπρουλιάρηδες,όχι εμείς.Χοχοχο.

      Θα τους μεταβιβάσω τις ανησυχίες σας.

      Διαγραφή
    7. Διατί δεν είσθε ασπρουλάρα εσείς;;:Ρ:Ρ

      Μπράβο να τους τις μεταβιβάσετε!!!:Ρ

      Διαγραφή
    8. Τι να κάνομεν,ρωτήστε τον Πανάγαθο γιατί.

      Λένε ότι δεν έχουν σκοπό να σκουρύνουν κι άλλο.

      Διαγραφή
    9. Δηλαδής το δερμάτακι σας είναι μη ασπρουλιάρικο;

      Να τους πεις ότι αν συνεχίσουν έτσι πολύ το φοβάμαι ότι θα σκουρύνουν!!:Ρ

      Διαγραφή
    10. Ε ναι ντε,αφού είμεθα μελαχρινές.

      Πώς "έτσι" δηλαδή; :O

      Διαγραφή
    11. Μελαχρινές να προσέχετε τους κασιδιάρηδες!!:Ρ:Ρ

      Να κάνουν λογοκριτικές παρατηρήσεις!!:Ρ

      Διαγραφή
    12. Χαχαχαχαχαχαχαχα,δε σου είπα ότι είμαι ο Ταμ-Ταμ!Παρερμηνεύεις τα λόγια μου.

      Μα δεν έκαναν,είναι αθώα.

      Διαγραφή
    13. Ε δε το ξέρουμε αυτό ούτε εμείς ούτε τα παιδάκια που σ' αγαπάνε εσάς τους Ταμ-Ταμ!!:Ρ
      Δε παρερμηνεύω τίποτααααααα!!Εσύ λασπολογείς εναντίον μου!!!:Ρ

      Δεν είναι!!Εξάλλου είναι ένοχα μέχρι αποδείξεως του εναντίου!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    14. Ποια παιδάκια; :O
      Όποιος έχει την μύγα...

      Σ' έχω κολλήσει δικηγορίαση;

      Διαγραφή
    15. Ε ξέρεις εκείνα που κασιαδιάρουν λιγάκι!!:Ρ:Ρ
      Λασπολογεί εναντίον μου!!:Ρ

      Δεν χρειάζεται να με κολλήσεις κάτι που είχα!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    16. Έχω τον Ηλία στο πλευρό μου εγώ,δεν φοβάμαι! :p
      Μυγιάζεται.

      Οπ,Λυκουρέζος 2.

      Διαγραφή
    17. Ποιον Ηλία;;;;;;;;;;

      Τσ τσ τσ!!Γιατί μου αναφέρεις μέτριους!!:Ρ

      Διαγραφή
  12. και δηλαδή τώρα θα περιμλενουμε να περάσει ο κάυσωνας για να μάθουμε τη συνέχεια...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλές!!!Η ζύμη είναι στο καλάθι και ζυμώνεται στο τελευταίας τεχνολογίας ζυμωτήρα μου!!:Ρ:Ρ
      Θα το ξεφουρνίσω σε μια δυο μέρες το πολύ!!:Ρ

      Διαγραφή